Pärast esmast lammutustööd:
Hästi on näha lisajalatoed tagaistujale. Õnneks polnud roosteuss ülemäära liiga teinud, küll aga olid esipõll ja rattakoobas korralikult mõlke täis. Vabanemaks pruunist katkust ja moodsast rohelisest metallikvärvist rändasid kõik seda vähegi kannatavad detailid liivapritsi alla. Loomulikult olid kõik teenusepakkujad augustis puhkusel. Põhjus küüsi närida...
Vahepeal puuriti silinder järgmisse remontmõõtu, Talverallil oli kolb koormuse all arvatavati ikkagi kinni paisunud. Kaubandusvõrgust õnnestus hankida üks rehv, piduriklotsid, trossid, käepideme kummid, paar lülitit ja muud nipet-näpet. Ning kui pritsimeestega lõpuks jutule saime, lendas töö juba hooga.
Esmalt jõudiski tagasi raam ühes juurdekuuluvaga. Rõõm kokkuladumisest - puhtad detailid, uued kinnitusvahendid, uued rooli- ja rattalaagrid:
Erinevatel fotodel võib näha mitmesuguseid värvikombinatsioone, aga enamasti on need siiski pastelsed toonid. Rattakilpe leidis Meelis nii - ja naasuguseid, mina nõudsin kindlasti helebeeži - ajastut arvestades loogiline valik. Hiljem näeme, et paistab viisakas välja ka. Kereplekkide värvi oli näha kohtades, mida polnud isa omal ajal üle võõbanud - kinnituskronsteinide alused, laegaste siseküljed, raskesti ligipääsetavad kohad. Tagumine vann pidi tulema kahevärviline, seal kasutasime ka tavamaalriteenust. Siin on näha vann pulbrist tulnuna ja veel ühevärvilisena:
Jõulud on ikka tõepoolest mitu korda aastas.
No comments:
Post a Comment